Pages

Saturday, 7 January 2012

0
Komen

FuNnY hEhE

Cerita 1:-

SeOrang lelaki ingin melihat kemalangan...Malang nya dia datang lambat..Sewaktu dia sampai ramai orang ramai mengerumuni tempat kejadian..Dengan satu idea yg bernas,lelaki itu menjerit beberapa kali...

"'Minta laluan!! Minta laluan!! Saya adalh WARIS SI MATI.!!'''

Setibanya di depan orang ramai melihat lelaki itu dngan muka penuh kehairanan..
*RUPA-RUPANYA SEEK0R TENUK TELAH DI LANGGAR...

tu la konfiden sgt....muwahahahaha...


Cerita 2:-

Ada satu pasangan kucing sedang bertengkar tentang perpisahan hubungan kasih sayang mereka.....


Kucing Jantan : aku rasa setakat ni jea hubungan kita,aku mahu putus

Kucing Betina : yela nak putus, tapi kenapa???

apa salah aku??aku tak curang pung

Kucing Jantan ; bukan sebab itu.....

Kucing betina ; dah 2 sebab ape??

Kucing Jantan ; sebab kau bukan kucing betina

Kucing Betina : nape lak?????.....

Kucing Jantan : sebab perempuan mna ada misai....(misai kucing)

Kucing Betina : ......blurrrrrrrrr


Ada sepasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama. Pada tengah malam itu, tiba-tiba isterinya mengerang, “Adoi.. Sakitnya bang… ! Macam mana ni bang..?”


Suaminya lantas menenangkan isterinya, “Jangan nangis Sayang.. Nanti emak ayah dengar.. Mereka mungkin belum tidur lagi tu..” Kebetulan bilik mertua hanya bersebelahan kamar tidur pengantin.


Tapi kerana tidak dapat menahan ...sakit, isterinya tambah kuat mengerang. Mahu tidak mahu, si suami pun berkata, kali ini kuat sedikit suaranya: “Sabar Sayang! Tahan saja.. Esok baru cabut.”
Sejak dari tadi si mertua lelaki masih belum tidur. Dia memang terdengar anak perempuannya mengerang, tadi dia tidak peduli, biasalah malam pengantin, fikirnya. Tapi kali ini dia sudah hilang sabar. Dia bangun, pergi ke bilik sebelah lantas menendang pintu kamar pengantin.

Dengan rasa geram bapa mertua berteriak: “Ni apa kena ni? Tak faham ke? Anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!”

Terkejut besarlah kedua pengantin tu. Sambil tersipu-sipu pengantin perempuan pun berkata kepada ayahnya: “Abah, takkan sakit gigi pun boleh mati.. Lagipun manalah ada Klinik Gigi yang buka 24 jam?”.




Cerita 3:-

Adik : Kakak. Apa maksud 'Secret'?
Kakak : Rahsia.
Adik : Alahh kakak nie. Dengan adik pon nak berahsia.
Kakak : (apa ke bangangnya adik aku nie)
~# Hahaha. Sengal punya adik. #~




Xnak Comment???Like pn jadi la. (^_^)


Hyep. wHaT dO u ThiNk aBoUt Yana PosT?? . tAk maW kOmeN ??? LikE pOn JdiLa..(n_n)

/>

0 Komen Awesome Blogger :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...