Pages

Saturday, 21 April 2012

0
Komen

Kepada Jejaka Yang Bajet Ensem + Romantik Untk Saye

"Saye Xkesah pun klau awak ni jnis kaku + kayu. Yang pnting hati awak untuk sye."
Saye xkesah pn awak ni jnis kaku + kayu, sebab.................

1) Awak slalu brlagak macho dpan sye. Brlagak romantik dpan sye. Awak slalu kata nak jadi yg terbaek untk sye. Even awak tau awak xdala hero mne pn. Tapi bagi sye awak tetaplah Batman sye. Hero jgak la 2kan.hihihihi (^_~)

2) Awak pernah kata awak snggup brubah baik kerana sye. Tapi, sye x harapkan pn awak brubah krana sye. Yg sye nak awak brubah atas niat untuk yanag Maha Berkuasa. Sebab sye nak perubahan awak uh kekal untk slamanya. Walaupun awak brubah cket ja.Hikhikhik.

3) Awak slalu tgur sye jngan pakai seksi2. Awak kata, awak xsuka laki len tengok kearah sye. Awak ada kate gak. Klau nak seksi2 after nikah ja bleh. Tp sye xkesah pn klau kna tgur ngn awak. Sjuk hti sye dngar awak kate mcm uh.

4) Awak slalu risaw tntang ksihatan sye. Sebab, sye slalu kna gastric.huhu. Klau boleh tiap mse awak suh sye makan. Klau cmni leh jadi Bambam la jwabnye sye.

5) Awak slalu kna marah ngn sye klau sye ngah dtg Ehem2. Almaklumla skit pmpuanla katekan. Banyak ragamnya. Kalau sye tbe2 kuat mrah + mrajuk, msti awak dh pham. Time sye dtg Ehem2 dh smpai. Cian kat awak kan.

6) Yang paling lawak & wat sye gram kdang2, awak ni lgsung xpernah nk ingat stiap ape tntang hbungan kte. Bile sye tnye tarikh 2 tarikh ni. Mulela nak tnye sye blik. Nak cover la uh yg awk lgsung xamek pduli. Ggrrrrrr,,,,, Sabo jela.Rase cam nak cubit2 ja. Tp yg lawaknye bile dh kna soal ngn sye. mulela smua jwapan awak bg.padahal xingt pape. Adeh2,,,,,,

7) Disini sye bukanla nak bangga kan awak sngat pun. Isyk, xda mknanya.plezla.Buang masa sye ja.
Sye cume trharu ja even kdg2 lbeh bnyak yg wat kan sye geram daripada epy.

So, sye xkesah pn awak ni jnis kaku atau kayu.


Hyep. wHaT dO u ThiNk aBoUt Yana PosT?? . tAk maW kOmeN ??? LikE pOn JdiLa..(n_n)

/>

0 Komen Awesome Blogger :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...